Gabor sneakers

Hoe kun je retourneren?

Retourneren

Als je niet helemaal tevreden bent met je aankoop, kun je deze binnen 14 dagen retourneren naar GaborStore. Retourneren binnen Nederland en België is gratis (€ 0,00), tenzij de totale waarde van de behouden of geretourneerde artikelen onder de € 60 ligt. In dat geval worden de retourverzendkosten (€ 6,60) verrekend met het terug te storten bedrag.

Hoe kan ik mijn retour aanmelden?

Stap 1. Log in op je account

  • Heb je een GaborStore-account? Klik dan [hier] en log in met je e-mailadres en wachtwoord.
  • Heb je nog geen account? Klik dan [hier] en gebruik je e-mailadres en bestelnummer om in te loggen.
  • Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan [hier] om een nieuw wachtwoord aan te vragen.


In je account kun je ook je ordergeschiedenis en de actuele retourstatus bekijken.

Stap 2. Retour aanmelden

  • Ga naar je Bestelgeschiedenis en klik op 'Retour melden'.
  • Selecteer de artikelen die je wilt retourneren en geef de reden van retour op

Stap 3. Retourlabel of QR-code kiezen

  • Kies vervolgens of je het retourlabel wilt printen of een QR-code wilt ontvangen (geen printer nodig).
  • Na het succesvol aanmelden van je retour, ontvang je binnen 30 minuten een bevestigingsmail met daarin een DHL-retourlabel of een QR-code.

    Een QR-code kan alleen gebruikt worden bij een bemand DHL ServicePoint, niet bij een pakketautomaat.


Let op:
Als je een bestelling hebt geplaatst buiten Nederland of België, moet je zelf een retourlabel aanmaken en ben je verantwoordelijk voor de retourkosten. Neem contact op met onze klantenservice voor de juiste verzendinstructies.

 

Retourverzending voorbereiden (Retourlabel):

  1. Wij verzoeken je om de producten ongedragen en, indien mogelijk, in de originele verpakking naar ons terug te sturen. Heb je van ons een verzendzak ontvangen? Gebruik deze dan om je retour eenvoudig in te pakken. Artikelen met gebruikssporen of gebruikte onderhoudsmiddelen kunnen niet geretourneerd worden.
  2. Plak het DHL-retourlabel over het oorspronkelijke verzendlabel of verwijder het oude label.
  3. Breng je retourzending naar een DHL ServicePoint . 

Retourverzending voorbereiden (QR-code):

  1. Wij verzoeken je om de producten ongedragen en, indien mogelijk, in de originele verpakking naar ons terug te sturen. Heb je van ons een verzendzak ontvangen? Gebruik deze dan om je retour eenvoudig in te pakken. Artikelen met gebruikssporen of gebruikte onderhoudsmiddelen kunnen niet geretourneerd worden.
  2. Als het originele verzendlabel nog op het pakket zit, verwijder dit dan eerst.
  3. Schrijf de code die je in de mail hebt ontvangen op het pakket.
  4. Breng je pakket naar een DHL ServicePoint en laat de QR-code scannen (geen printer nodig)


Verwerking van je retour:

Na ontvangst streven wij ernaar je retour binnen 5 werkdagen te verwerken. De terugbetaling wordt verzorgd door M-Retail via de internetkassa van Worldline Financial Solutions NV. Bij terugbetalingen via creditcard wordt het bedrag teruggestort en verschijnt ditop je volgende creditcardoverzicht.

Vragen?

Neem bij vragen of problemen contact op met onze klantenservice via 088 020 41 61 of mail naar klantenservice@gaborstore.nl. Houd er rekening mee dat niet-aangemelde retouren niet worden geaccepteerd.

Let op: Je bent zelf verantwoordelijk voor het risico en de kosten als je retour beschadigd raakt of zoekraakt tijdens het retourneren.

 

Winkelwagen {{ $root.cart.total_quantity }}

Hey! Er zit nog niks in je winkelwagen . Geen zorgen, dat is zo verholpen.

{{ cartItem.name }}
{{ cartItem.article_number }}
{{ cartItem.quantity }} stuks
🔍 Niet zeker van je maat?
Je hebt hetzelfde paar schoenen in meerdere maten toegevoegd. Bekijk onze maattabel of neem contact op met onze klantenservice - We helpen je graag de juiste keuze te maken.
Subtotaal incl. BTW
{{ $root.cart.total_price_incl_formatted }}