klantenservice: 088 - 020 41 61
Gratis verzending, ruilen
of retourneren vanaf € 60,-

Garantie en klachten

Heb je je product kapot of verkleurd ontvangen?
Dat vinden we heel vervelend. Voor we je product versturen onderwerpen we het aan een kwaliteitscontrole waarmee we dit proberen te voorkomen. Heb je onverhoopt toch een beschadigd, verkleurd of kapot product van ons ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We zorgen voor een passende oplossing.

We vragen je om een kopie van het aankoopbewijs (dit is ook je garantiebewijs) mee te sturen. Zonder aankoopbewijs kunnen we je klacht helaas niet in behandeling nemen. De garantie geldt volgens de wettelijke regels. 

Heb je een klacht die ontstaan is na 6 maanden?
In sommige gevallen krijg je fabrieksgarantie als meer dan 6 maanden na aankoop een klacht ontstaat. Neem contact op met de klantenservice om jouw specifieke geval te bespreken.

Niet alle klachten worden vergoed
Zoals je wel kunt begrijpen kunnen we niet alle klachten vergoeden. Veel zaken kun je voorkomen door de aanbevolen onderhoudsartikelen te gebruiken (deze vind je in de online shop en onze winkels). De volgende klachten worden nooit vergoed:

  • Slijtage van zolen en hakken
  • Afgeven en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie
  • Kapotte ritsen
  • Door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die GaborStore niet te verwijten zijn