klantenservice: 088 - 020 41 61
Gratis verzending, ruilen
of retourneren vanaf € 60,-

Bestellen en bezorgen

Bestellen en bezorgen
Bij GaborStore vind je de mooiste modellen Gabor schoenen. We doen er alles aan om jouw bestelling zo makkelijk mogelijk te laten verlopen. Dat doen we onder andere door vlotte levering en gratis verzendkosten voor bestellingen boven de € 60,- in Nederland en België. Door te bestellen bij GaborStore weet je precies waar je aan toe bent.

Levering binnen 2 werkdagen
Als je nieuwe Gabor schoenen bestelt bij GaborStore heb je ze binnen 2 werkdagen in huis. We leveren uit voorraad zodat je je bestelling snel in huis hebt.

Verzendkosten gratis boven € 60,- (alleen in Nederland en België)
Is je bestelling € 60,- of hoger? Dan betaal je geen verzendkosten bij GaborStore. Anders zijn de verzendkosten € 5,95.

Let op voor bestellingen naar de volgende landen worden altijd verzendkosten berekend. Deze kosten worden automatisch toegevoegd bij het afronden van de bestelling. 

Denemarken € 16,22
Duitsland € 8,94
Frankrijk € 15,32
Groot-Brittannië € 12,32
Ierland € 20,73
Italië € 16,23
Luxemburg € 12,04
Oostenrijk € 16,22
Polen € 18,39
Spanje € 19,99
Zweden € 20,73
 

 Bezorging door PostNL
Vanzelfsprekend kun je je bestelling thuis laten bezorgen, hiervoor maken we gebruik van de diensten van PostNL. Als je niet thuis bent, wordt het pakketje de volgende werkdag nog eens aangeboden. Ben je dan weer niet thuis, dan probeert de pakketbezorger het bij je buren. Als dat ook niet lukt kun je het pakket afhalen op het dichtstbijzijnde PostNL-servicepunt. 

Ben je overdag niet thuis dan kun je ervoor kiezen om je pakket af te halen bij een PostNL-servicepunt, dit kun je aangeven bij het afronden van je bestelling. Je kunt ook kiezen voor een avondbezorging. De pakketbezorger biedt het pakket aan op de door jezelf gekozen avond tussen 18.00 uur en 21.30 uur. Om gebruik te maken van de service avondbezorging betaal je € 2,00 extra bovenop het bedrag van je bestelling.

Als je bestelling is verzonden, krijg je van ons een e-mail. Hierin staat een link waarmee je de status van je bestelling kunt bekijken.

Afleveren op een ander adres is mogelijk. Veel van onze klanten laten hun bestelling bijvoorbeeld afleveren op hun werkadres. Geef in dat geval duidelijk aan hoe de organisatie heet en vergeet a.u.b. niet je naam te vermelden.

Is je pakket beschadigd of kwijtgeraakt?
Hè, wat vervelend. Maar geen probleem, dat gaan we oplossen. Stuur onze klantenservice Binnen 14 dagen een bericht waarin je de beschadiging of verdwenen bestelling meldt. Wij nemen de kosten voor onze rekening.

Als je bestelling beschadigd of kwijt is geraakt toen je deze naar ons terugstuurde, ben jij verantwoordelijk voor de kosten. Deze kun je in sommige gevallen verhalen op de vervoerder. 

Bestellen en bezorgen