klantenservice: +31 88 - 020 41 61
Gratis verzending
of retourneren vanaf € 60,-

Bestel- & bezorg informatie

Bestellen en bezorgen
Bij GaborStore vind je de mooiste modellen Gabor schoenen. We doen er alles aan om jouw bestelling zo makkelijk mogelijk te laten verlopen. Dat doen we onder andere door vlotte levering en gratis verzendkosten voor bestellingen boven de € 60,- in Nederland en België. Door te bestellen bij GaborStore weet je precies waar je aan toe bent.

Levering binnen 2 werkdagen
Als je nieuwe Gabor schoenen bestelt bij GaborStore heb je ze binnen 2 werkdagen in huis. We leveren uit voorraad zodat je je bestelling snel in huis hebt. 

Let op! Bij wettelijke feestdagen kan het zijn dat DHL andere afleverdata hanteert.

Verzendkosten gratis boven € 60,- (alleen in Nederland en België) 
Is je bestelling € 60,- of hoger? Dan betaal je geen verzendkosten bij GaborStore. Anders zijn de verzendkosten € 6,60.

Let op! Voor bestellingen naar de volgende landen worden altijd verzendkosten berekend. Deze kosten worden automatisch toegevoegd bij het afronden van de bestelling. 

Denemarken € 23,07
Duitsland € 10,15
Frankrijk € 12,06
Ierland € 17,06
Italië € 16,58
Luxemburg € 11,25
Oostenrijk € 12,23
Polen € 12,51
Spanje € 18,62
 

GaborStore account

Heb jij al een account op GaborStore
Je kunt daar eenvoudig je bestelhistory zien, je accountgegevens beheren en je retourstatus volgen!  
Het aanmaken van een account is snel en gemakkelijk. 
Heb je nog geen account, dan kun je hier een account aanmaken.
Wachtwoord vergeten? Klik HIER
 

Bezorging door DHL
Vanzelfsprekend kun je je bestelling thuis laten bezorgen, hiervoor maken we gebruik van de diensten van DHL. Ben je niet thuis, dan probeert de pakketbezorger het bij je buren. Als dat ook niet lukt kun je het pakket afhalen ophalen bij een DHL ophaalpunt.

Nadat een pakket is aangeboden bij een DHL-servicepunt is het pakket 7 dagen op de locatie op te halen, is het pakket dan nog niet opgehaald wordt het retour afzender gestuurd. 

Ben je overdag niet thuis dan kun je ervoor kiezen om je pakket af te halen bij een DHL-servicepunt, dit kun je aangeven bij het afronden van je bestelling. Je kunt ook kiezen voor een avondbezorging. De pakketbezorger biedt het pakket aan op de door jezelf gekozen avond tussen 18.00 uur en 21.30 uur. Om gebruik te maken van de service avondbezorging betaal je € 2,00 extra bovenop het bedrag van je bestelling.

Als je bestelling is verzonden, krijg je van ons een e-mail. Hierin staat een link waarmee je de status van je bestelling kunt bekijken.

Afleveren op een ander adres is mogelijk. Veel van onze klanten laten hun bestelling bijvoorbeeld afleveren op hun werkadres. Geef in dat geval duidelijk aan hoe de organisatie heet en vergeet a.u.b. niet je naam te vermelden.

Is je pakket beschadigd of kwijtgeraakt?
Hè, wat vervelend. Maar geen probleem, dat gaan we oplossen. Stuur onze klantenservice binnen 14 dagen een bericht waarin je de beschadiging of verdwenen bestelling meldt. Wij nemen de kosten voor onze rekening.

Als je bestelling beschadigd of kwijt is geraakt toen je deze naar ons terugstuurde, ben jij verantwoordelijk voor de kosten. Deze kun je in sommige gevallen verhalen op de vervoerder.